Pejronijeva bolest

IPP - Pejronijeva bolest - Mb Peyronie

Čekate da Pejronijeva bolest nestane bez lečenja?

Već ste pokušali da nađete rešenje, bili razočarani tretmanom vitaminom K, verapamilom, kremama za ožiljke, ili bilo kojim od mnogih beskorisnih i neefikasnih lekova koji se prodaju?

Verovatno Vam je potrebna operacija kako bi se trajno rešio problem.

UPOZORENJE

Uobičajena hirurška tehnika za lečenje Pejronijeve bolesti dovodi do značajnog smanjenja penisa. Među urolozima je najpopularnija Nezbit metoda (Nesbit), operacija kojom se značajno smanjuje veličina penisa, nakon koje seks postaje gotovo nemoguć.

Ako ste već imali neuspelu operaciju lečenja Pejronijeve bolesti - u većini slučajeva operaciju skraćenja penisa, operacija se može preokrenuti, i povratiti dužina i širina penisa.

Ukoliko hirurg nema dovoljno iskustva, najveći problem koji može da se dogodi tokom operacije Pejronijeve bolesti je gubitak celog penisa. To se dešava ako prilikom operacije hirurg ošteti vitalne krvne sudove koji ishranjuju penis.

Gubitak dodira i seksualnog osećaja u penisu se neretko sreće kod nestručno izvedenih operacija. Grubim operativnim tehnikama dolazi do oštećenja živaca i neosetljivosti penisa.

Da bi se izbegle ovakve situacije, važno je proceniti iskustvo lekara u oblasti genitalne rekonstruktivne hirurgije i uočiti da li je lekar-hirurg upozorio muškarca da će mu se penis dramatično smanjiti nakon operacije. Jedina opcija koja vraća normalan ljubavni život je operacija kojom se istovremeno sa korekcijom krivine penisa, vraćaju originalna dužina i obim penisa.

Spasite svoj ljubavni život. Ispravite savijeni penis.

Zašto čekate kad se situacija neće sama popraviti?

Zahvaljujući svom dugogodišnjem radu sa Akademikom Prof Dr Savom Perovićem, Dr Nikola Stanojević, specijalista - urolog - androlog, je postao poznat kao jedan od vodećih stručnjaka na polju urogenitalne rekonstruktivne hirurgije, specijalizovan za lečenje svih vrsta deformiteta genitalija.

Šta je Pejronijeva bolest?

To je stečeno zakrivljenje penisa koje se najčešće javlja u srednjem životnom dobu. Zakrivljenje je uglavnom prouzrokovano povredom ili nizom manjih povreda penisa tokom seksualnih odnosa. Bolest se prepoznaje po ožiljku koji se nalazi na unutrašnjoj opni penisa (tunica albuginea). Tokom vremena ožiljak se povećava i pretvara u fibrozni plak koji dovodi do smanjene elastičnosti i deformiteta unutrašnjih struktura a samim tim i do ozbiljnih deformiteta u vidu zakrivljenja, suženja i skraćenja penisa. Zbog bolesti seksualni odnos je otežan a u najtežim slučajevima i nemoguć.

Zvanično, Pejronijeva bolest se javlja kod 10% muškaraca preko 40 godina, mada je bolest češća i može se javiti u bilo kom uzrastu.

Na žalost, veliki deo muškaraca sa Peronijevom bolešću ima izrazit psihološki stres pa čak i znake depresije. Mnogi predugo oklevaju da se obrate specijalizovanom stručnjaku – andrologu, zbog osećaja srama, stida i pretpostavke da njihovom seksualnom životu nema više pomoći, nesvesni da postoji rešenje za zdrav i srećan seksualni život.

Najčešće, muškarac koji pati od Pejronijeve bolesti će prvo primetiti sumnjiv čvorić na penisu (fibrozni ožiljak) i zakrivljenje penisa u jednu stranu prilikom erekcije. Pored toga, može se javiti bol, početna faza erektilne disfunkcije, skraćenje i suženje penisa.

Simptomi: